Trakker
Misiuni off-road
DESCRIERE

Noul Trakker face posibila orice lucrare. Misiune dificila? Obstacole insurmontabile? Noi vom reusi!

Gama Noului Trakker ofera un design mai bun, util pentru optimizarea performantei si rentabilitatii. Noul Trakker este conceput sa functioneze in orice conditii de vreme si pe orice tip de teren  – incepand cu terenuri inaccesibile pana la drumuri in conditii extreme – oferind siguranta, confort si productivitate maxime.

Sasiu robust

Datorita caracteristicilor oferite si gamei variate, Noul Trakker este vehiculul potrivit pentru orice misiune. Printre punctele forte ale vehiculelor Iveco s-au numarat intotdeauna siguranta si robustetea sasielor, iar aceste caracteristici sunt si mai evidente la noul Trakker.

Construite din doua lonjeroane de otel special cu sectiune U, sasiele sunt disponibile in 2 grosimi:

  • 7.7mm pentru aplicatii in care sarcina utila este prioritara
  • 10mm pentru misiuni solicitante

Noul Trakker ofera diverse variante de suspensii, incluzand suspensia mecanica cu arcuri foi parabolice sau semieliptice. Pentru un confort imbunatatit si o stabilitate optima exista modele cu suspensie pneumatica spate cu 4 perne de aer si ECAS (Electronically Controlled Air Suspension).

Cutii de viteze eficiente, de incredere

Cutiile de viteze manuale de la noul Trakker au 16 viteze si sunt produse de ZF. ‚ÄčAcestea sunt perfect construite pentru fiecare misiune a vehiculului si ofera un grad de siguranta, costuri de mentenanta scazute si eficienta si productivitate crescuta. Sunt de asemenea usor de folosit datorita constructiei in forma de H. Cutia de viteze mecanica cu 16 viteze este echipata cu sistemul servo-shift pentru a imbunatati confortul si rapiditatea soferului.

Sistemul servo pneumatic reduce efortul soferului de schimbare a vitezelor cu pana la 50% si cursa levierului cu 40%.

Eurotronic = confort si siguranta

La fel ca si cutiile de viteze conventionale, noul Trakker ofera excelenta tehnologica a cutiei automatizate EuroTronic cu schimbator de viteze pe plansa de bord.Aceasta ofera o serie intreaga de beneficii incluzand o reducere de greutate cu 60kg fata de variantele cu cutie manuala, dimensiuni mai compacte si un numar mai mic de conexiuni electrice si pneumatice.

Absenta sincronizatoarelor conduce la o schimbare a vitezelor mai rapida si mai sigura: sistemul previne selectarea incorecta a vitezelor si protejeaza motorul impotriva supraturatiilor. Cutia de viteze EuroTronic poate fi folosita atat in sistemul automatic cat si semi-automatic. Schimbarile de viteza la varianta automata sunt calculate in functie de incarcatura, conditii de trafic si stilul de condus, optimizand astfel acceleratia vehiculului, consumul de combustibil si confortul.

Pentru utilizarea in conditii de dificultate, cum ar fi misiunile pe drumuri dificile, puteti selecta modulul off-road prin apasarea unui buton de pe panoul de bord pentru cresterea puterii.

CEB: Combined Engine Brake

CEB – Combined Engine Brake este o frana de motor imbunatatita care combina doua efecte: decompresia si cuplul de franare. Prin intermediul unui ventil fluture pe galeria de evacuare, aceasta genereaza suficienta contrapresiune gazelor de evacuare pentru a incetini rotatia motorului si a creste forta de franare.

Hi-Design

Pentru a atinge nivele mari de productivitate, Noul Trakker si-a imbunatatit in mod evident performanta. Pentru Iveco, a avea grija de sofer nu inseamna doar a oferi un mediu ideal de lucru ci si un design robust si functional.