Noul Eurocargo
Transport, distributie, constructii, aplicatii specializate
DESCRIERE

Mai atractiv, sustenabil din punct de vedere ecologic, eficient si manevrabil. Noul Eurocargo e camionul pe gustul orasului: camionul care respecta oamenii si mediul in care lucreaza acestia, chiar si pe strazile aglomerate ale unui oras mare.

Noul Eurocargo – isi schimba aspectul, dar eficienta ramane aceeasi: functionalitatea si designul sunt noi, dar autovehiculul isi pastreaza robustetea, fiabilitatea si versatilitatea, calitati apreciate de o jumatate de milion de clienti din Europa, Africa, Orientul Mijlociu, Australia si America Latina. Un partener de afaceri – si un prieten – pentru toata lumea.

CONFORT - un birou confortabil, aflat in miscare. Noul Eurocargo aduce confortul si ergonomia la noi niveluri.

  • comenzi pentru radio si telefon la volan
  • comenzi noi, mai ergonomice pentru controlul climatizarii
  • cutia de viteze automata/automatizata
  • mai multe compartimente de depozitare pentru obiecte si documente, compartimente speciale pentru carduri si un cuier amplasat pe peretele din spate al cabinei
  • consola de pe partea soferului dispune de doua suporturi practice pentru sticle, o priza electrica de 12 V si o optiune pentru o priza de aer comprimat
  • la cerere, este disponibil un nou tip de scaun pentru sofer, cu suspensie pneumatica si cu un nivel de confort sporit, cu spatar cu inaltime reglabila, centura de siguranta reglabila pe inaltime, tapiterie cu densitate dubla, sistem de incalzire si ventilatie; suplimentar, este disponibila o cotiera pentru toate scaunele cu suspensie pneumatica
  • acces facil in cabina atat prin partea dreapta, cat si prin partea stanga

SIGURANTA - importanta preventiei. Noul Eurocargo protejeaza soferul si incarcatura.

  • dotare cu airbag la volan – o caracteristica de siguranta de ultima ora
  • dotare standard cu lumini de zi cu LED-uri (DRL); farurile cu xenon sunt disponibile, de asemenea, la cerere
  • siguranta activa este imbunatatita datorita noilor dispozitive electronice instalate ca dotare standard in cadrul sistemului de asistenta la condos, facand ca noul Eurocargo sa fie in conformitate cu cerintele noii legislatii in vigoare din noiembrie 2015 (Regulamentul Comisiei UE 347/2012).
    • sistemul de avertizare la parasirea benzii (LDWS) va avertiza soferul daca autovehiculul paraseste neintentionat banda
    • controlul electronic al stabilitatii autovehiculului (EVSC)
    • sistemul avansat de franare de urgenta (AEBS) permite evitarea accidentelor cauzate de neatentia soferului

EFICIENTA - consumul de motorina redus cu pana la 8%

  • ultima generatie Tector 5 si 7 de motoare utilizeaza ulei de motor cu vascozitate redusa care reduce frecarea, creste eficienta si extinde intervalele de intretinere
  • au fost introduse alte caracteristici speciale in toata gama de motoare; aceste caracteristici sunt deosebit de importante in misiunile cu trafic intens, in care competitivitatea depinde de costul de proprietate:
    • ambreiajul ventilatorului controlat electronic, cu doua viteze, electromagnetic, care este cuplat sau decuplat in functie de cerintele de racier
    • functia EcoRoll, introdusa la cutia de viteze cu 12 trepte de viteza, profita de inertia autovehiculului si cupleaza automat cutia de viteze in/din pozitia neutra pentru a reduce consumul in diferite situatii (de ex. pante abrupte)
    • EcoSwitch (disponibil la toate cutiile de viteze automatizate cu 6 - 12 trepte de viteza) reprogrameaza logica de schimbare a treptei, pentru o eficienta maxima. Atunci cand este pornita de catre sofer, caracteristica EcoSwitch activeaza limitatorul de viteza, dezactiveaza functia de retrogradare si autorizeaza numai schimburile automate ale treptelor de viteza.

PERFORMANTA - flexibilitate sporita, consum redus

  • doua motoare noi cu patru cilindri de 160 si 190 CP, proiectate special pentru activitatile din interiorul orasului
  • motoare diesel Tector 5 cu patru cilindri de 4,5 litri si Tector 7 cu sase cilindri de 6,7 litri. Acest interval include sapte niveluri de putere, de la 160 la 320 CP
  • sistemul de post-tratare IVECO HI-SCR exclusiv este usor si eficient si elimina duratele de nefunctionare pentru regenerare comparativ cu autovehiculele concurentei, dotate cu solutia EGR+SCR
  • regenerarea filtrului de particule diesel (DPF) este pasiva, continua si este gestionata automat in intregime de autovehicul: ceea ce inseamna ca nu este necesara nicio actiune din partea soferului, nu este necesara efectuarea de opriri tehnice periodice, iar componentele nu fac obiectul stresului provocat de incalzire, toate acestea ducand la o crestere a fiabilitatii pieselor